Tuesday, November 12, 2013

SEAKAN BINTANG








( SEBAHAGIAN GAMBAR DARI ATOK DAN SEBAHAGIAN DARI AKU.EDIT DARI AKU)

MASA AKU JUMPA ANGAH ATAU LEBIH DIKENALI SEBAGAI "SEAKAN BINTANG" BERTARIKH 26 OKTOBER 2013,HARI SABTU MALAM AHAD DI RUMAH PENA.SEBENARNYA AKU SUDAH LAMA MENGENALI ANGAH.TAPI CUMA KENAL DALAM LAMAN FACEBOOK SAHAJA.KIRANYA,INI KALI PERTAMA AKU DIBERI REZEKI UNTUK BERJUMPA DENGAN BELIAU.ADA SATU LAGU AKU SUKA DARI ANGAH.LAGU INI SEINGAT AKU BELIAU PERNAH BAGI AKU DENGAR DULU DALAM INBOX FACEBOOK.AKU MULA SUKA LAGU INI SEJAK KALI PERTAMA AKU DENGAR.DAN LAGI BEST KALAU DENGAR SECARA BERDEPAN.PERASAANNYA BERBEZA.MEMANDANGKAN YANG AKU RECORD MELALUI HANDPHONE KUALITINYA KURANG MEMUASKAN JADI AKU COPY LINK DARI YOUTUBE UNTUK DI LETAK DALAM ENTRY BARU AKU DI BLOG.LAGU INI BERTAJUK RAJA DAN BIDADARI.